Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Sunday, March 1, 2009

Romaneshte.

Cu toate că nu doresc sş îi fac pe colegii mei sş regrete că m-am alăturat acestui blog astăzi am să scriu puţin despre messenger,mi s-a pus pata pe el, nu pe program, doar pe grava deformare a limbii române pe care a aduso cu el.Practic utilizatorul de rând devine un economic când trebuie şi prescurteaza cuvinte (ex. pls npc nb etc) şi o ia razna când mutileaza grav ceea ce se doresc a fi diacritice (ex. sh, tz, ah, etc).

Sincer cred că „pruncii” (® FlorinPiersic) ăştia de stau pe messenger toată ziua şi-au creat o zeitate a lor, o zeitate pe care o invocă prin apelativul :”Thoamneee…”, mai departe ce să inţeleg? Că ei cred in Thumnezeu? Omul acesta o fi având har thumnezeiesc? Sunt sigur că fiecare rugăciune a lor se incheie cu :”În numele Thatălui..”.

http://vorbimromaneste.wordpress.com/

Ps:dacă nu folosiţi diacritice măcar nu vă mai bateţi joc de limba română că oricum majoritatea mai mult o scrieţi decat o vorbiti.Şi dacă o vorbiţi o faceţi prost. Internet addicts!!!

Aviz amatorilor agarici.

5 comments:

Pooh said...

mie nu imi merg diacriticile :(
te iubesc!

Assprin said...

:)) keep on going like this mate! musca din ei! da' scuipa repede, ca nu-i material bun de digerat!

Sapho said...

sa stii ca asa e...messenger-ul a devenit o modalitate de degradare a culturii...si o stiu prea bine...ca doar si eu il folosesc...raman uimita...nu stiam ca s-au desfiintat cratimele de pe tastatura...asta e boala cronica...

Assprin said...

Nu numai cratimele, ci orice semn de punctuatie...si sunt sigur ca am patit-o cu totii sa vorbim cu cineva si sa nu intelegem nimic din ce ne spun, de atata sh mh th ph j k c tz cz si ce cacat mai inventeaza idiotii care nu au alta boala mai cronica decat adictia de messenger...pana la urma nu e decat un mijloc de comunicare, nu un hobby sau un stil de viata...what next? "hai ieism la un suc...pe mess?"

copilu rebel said...

Îmi pare rău că nu mai am link-ul, dar ca o fostă aspirantă la jurnalism am intrat pe site-ul Facultăţii de Jurnalism din cadrul Universităţii Bucureşti şi am găsit acolo perle de la admiterea din 2008. Din sutele de candidaţi participanţi la concursul de admitere peste 40% dintre lucrări (care a propos sunt scrise de mână!) erau fără diacritice. Trist...