Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Friday, March 13, 2009

Mircea vs. Assprin


Nu stiu cati dintre voi ma cunosteti si nici nu imi pasa... Asta o scriu pentru mine, iar voi o sa o cititi. Trebuie sa fac ceva sa ridic ceata care imi apasa mintea... Acum ceva vreme eu si S. ne-am despartit. In momentul ala, o lume intreaga, care se alfa la picioarele mele, m-a inghitit, m-a sufocat, m-a tarat in jos si apoi s-a intamplat ceva... Nu stiam ce, nici acum nu inteleg exact ce sa intamplat, sau cum s-a intamplat. Tot ce stiu e ca am fost scindat. Si atunci a aparut Assprin. Sau cel putin atunci a iesit la iveala, atunci i-am permis eu sa se manifeste... Din nou, nu stiu cati din voi ma cunoasteti asa cum sunt si nici nu are importanta...Dar sunt sigur ca multi il cunoasteti pe Assprin, tipul ala care va injura, care foloseste "cacat" pe post de interjectie, pronume, verb, adverb, adjectiv si orice cacat ii trece prin cap. Ii place sa raneasca oamenii si e lipsit de orice discernamant cand vine vorba de sentimentele multor oameni... Aici intervine Mircea, care pentru moment inca reuseste sa il tina in frau. (so if i fucked you and i never called back, it wasn't me)... Assprin likes the spot light...Mircea stays away from it...Assprin hurts people, Mircea keeps away from them, not to be hurt. Assprin este o masca, pe care o Mircea o poarta in mod constient, Mircea exista fara Assprin, dar Assprin nu poate exista fara Mircea... Dar nu o sa renunt la Assprin, pentru nimic si nimeni, a devenit o parte din mine care nu vrea sa plece singura, iar eu nu am de ce sa o fac sa plece (what doesn't kill me only makes me stranger)... Dar acum, ceva foarte ciudat se intampla, si Assprin si Mircea sunt "pe aceeasi lungime de unda", ceea ce nu s-a mai intamplat pana acum... Si e doar vina ei ~ micuta mea de la metrou :) ~
Assprin te vrea, Mircea are nevoie de tine...

2 comments:

Anonymous said...

To Mircea:
I need you to,and you know it!!!

To Assprin:
Come and get it if you got the guts:)))

And by the way...little...????

Assprin said...

yeah! little! ;) (Mircea)
....oh yeah, and it's ''too'' not ''to''! (Assprin - amma come and get it, a'right!)