Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Monday, March 30, 2009

99

Ei bine, si uite ca ne apropiem de post-ul cu numarul 100. Pentru mine, cel putin, este un lucru important. Dovedeste ca am fost in stare sa ma tin de blogul asta si nu numai asta dar am mai tarat dupa mne si alti cativa "misfits". Acum, insa, marea mea curiozitate este urmatoarea: oare blogul asta e citit si de altcineva in afara de staff si de cititoarea noastra fidela care a fost cu noi de la inceput (pe cand voi, loazelor, nu erati - da, ma refer la staff :P ).
Tocmai din cauza acestei idei, mi-am propus sa va propun sa-mi propuneti voi niste idei (voi adica cititorii - sau cititoarea...desi sper sa fie prima varianta). Ce credeti ca lipseste, sau poate dimpotriva, ce ar trebui redus?
Si ar mai fi o chestie, stimati cititori...daca nu va cer prea mult, as dori sa intrati la comments, la post-ul acesta si sa lasati un autograf, fie ca sunteti cititotri fideli, fie doar in trecere, noi, staff-ul, suntem curiosi sa aflam cam cata lume soarbe vinul stors din creierii nostrii...lasati un nume, un numar, un punct, orice amprenta e suficienta...


Asteptam cu nerabdare!
Assprin & The Wise Ass Staff




Edit: ok..se pare ca am o problema cu butonul de comment, adica lipseste cu desavarsire. nu inteleg de ce si aparent nu reusesc sa remediez problema...so..i dunno..fuck it...