Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Wednesday, March 4, 2009

Descarcare de nervi&stuff


M-am saturat. De ce anume? Uite, de toate. De bloguri pline de romantism, de reviste pline de sfaturi stupide care te fac sa te simti blonav, urat si neinsemnat, de promisiuni desarte, de prietenii uitate, de facultate, de filme proaste, de muzica plina de zdranganeli, de planuri, de petreceri(nu ma gandeam ca ma voi satura vreodata), de tigari/cafea, de cartile prafuite care asteapta sa fie citite, de frigul asta nenorocit si in special, de tine.

Nu, nu va ganditi ca acest post va fi unul romantic. Din contra. Vreau sa ma descarc. Deci,sa-i dau drumul: Intotdeauna mi s-a parut aiurea sa cer atentie si tandrete de la 7 la 9. Am simtit ca e inadmisibil sa astept fidelitate de luni pana vineri. Am considerat ilogic sa pretind sentimente eterne. Am fost intotdeauna grabita in relatii si m-am avantat sa ofer totul: trupul, sufletul, visele, prezentul si mai ales viitorul. Si da, acum stiu ca nu am gandit bine. Pt ca in orice situatie trebuie sa ceri doar ceea ce ti se poate da. Totul e prea mult, iar Forever e prea greu. Si am avut nevoie de timp sa inteleg unde s-a strecurat eroarea care m-a facut sa pierd iar si iar.Nu am gresit cerand, ci oferind totul.

Si poate de’aia m-am saturat de toate si de tot. Pt ca mi-ai aratat inca o data ca oricat de multe ti-as darui, tu nu vei fi fericit. Si uite asa, din cauza ta, am incetat sa mai citesc bloguri, reviste, sa cred in promisiuni, sa merg la facultate(ocazional, cand mi-e somn, numai ca ideea trebuie intarita), sa ascult muzica mea, pe care tu ai detestat-o mereu, sa mai fac planuri, sa mai merg la petreceri, sa mai fumez/sa mai beau cafea, sa mai citesc, sa mai sper ca se va face primavara si sa te mai iubesc, asa in felul meu, cum te iubeam odata.

Iar acum astept sa se faca primavara, sa ma indragostesc de un alt TU, sa incep sa iubesc ceea ce iubeam inainte si sa ofer din nou totul!

No comments: