Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Sunday, August 23, 2009

Vise, fantezii, dorinte, ura, razvratiri...toate la un loc!

Am dat drumul la radio, ceea ce nu prea fac de obicei. EuropaFm, muzica putin siropoasa, prea putin antrenanta si deloc in ton cu dispozitia mea...dar trebuie sa ma multumesc cu asta. Eram pregatit de cateva zile sa scriu despre cate ceva din imaginatia mea insolubila realitatii de azi. Dar brusc mi-a pierit cheful, din diverse motive nedemne de enumerat aici/acum. Totusi, pentru ca am inceput sa tastez, o sa continui postarea, dar asa, mai in scarba!

La asta visez de ani buni! Sunt nebun dupa Lamborghini si din punctul meu de vedere nu exista masini mai rafinate si mai senzuale. Cred ca atunci cand voi avea ocazia sa conduc una, o sa plang si o sa am o erectie in acelasi timp. Astept cu nerabdare ziua cand ma voi putea urca intr-un Lambo si ii voi da bice pana cand constiinta imi va spune ca e cazul sa apas si pedala de frana...Nu stiu daca este un vis sau o fantezie (dorinta e clar) si asta pentru ca nu stiu inca sigur ce delimiteaza un vis de o fantezie. Ce stiu insa este ca atunci cand o sa simt 600 de cai putere in spatele meu o sa plang. Pur si simplu iubesc masina aia si as fi in stare sa imi dau prietena pe una, indiferent ca am prietena sau nu :)) La naiba, mi-as da toate fostele si actualele, la un loc gramada, pentru masina aia. Tot ce sper insa, e sa nu ajung sa imi botez copiii Miura, Countach, Diablo, Gallardo, Murcielago sau Reventon.
Apoi (ca sa le iau in ordine), ce urasc? Wow...nu am timp sa insir totul de-o data. Nu pentru ca ar fi foarte multe lucruri (desi, poate ca sunt), cat mai degraba faptul ca ar trebui sa si explic de ce...
Ok! Urasc diminetile! Urasc alarma de la ceas si urasc sa fiu trezit dimineata! Vrei sa imi futi ziua? simplu! ma trezesti la ora 7. Apoi urasc sa merg cu autobuzul, prefer sa merg cu bicicleta si sa ajung in oras plin de propria-mi transpiratie, decat de cea a celor 7 insi care imi respira aerul, lipiti de mine. Mai urasc si tipele care au sunci de dat dar poarta pantaloni mult prea scurti, si de obicei albi, prin care se poate vedea cu lejeritate husa de masina, foarte general numita lenjerie intima. Bineinteles ca pantalonilor li se asorteaza un top marimea "acopera-te dracului fah!" si un pierce in buric plin de "bling", suficient cat sa faca un orb sa mai orbeasca odata. Imi place sa vad pe strada fete imbracate asa, dar cand au 50-60 de kile in total, nu doar pe-un picior! In fine, daca lumea ar fi asa cum vreau eu, probabil ca ai vostri urmasi vor invata peste 50 de ani despre mine la scoala.
Sunt satul de anul asta. Vreau in 2010. Nu ma intereseaza 2009, a fost un an de cacat, incepand cu 2008! Si daca si 2010 o sa inceapa la fel, o sa hibernez pana in 2014, cand "za little one" o sa aiba 20 de ani(this is werdishly wrong, i know, but you don't :)) ). M-i s-a taiat de Romano_Americana si vreau sa imi bag picioarele in ea for good, si sa imi caut chemarea in alta parte... Sunt satul de muzica de la radio, baga doar cacaturi... si m-am saturat si de post-ul asta!
Dar voi nu o sa scapati asa usor! si ma refer la membrii blogului. Adica, asta e o leapsa! vreau sa scrieti si voi despre asta, si sa o dati mai departe!!

No comments: