Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Wednesday, August 26, 2009

Nu te supara, poti sa...vrei sa iesi in oras cu mine?

Stateam azi la policlinica asteptand sa intru la RMN, cand vine asistenta si imi spune ca mai am nevoie de o copie xerox la unul din documentele pe care i le dadusem deja. Imi da cateva indicatii despre cum sa ajung la un xerox si dispare. Ies din policlinica si ma duc spre locul indicat de asistenta. Bieninteles ca nu erea niciun xerox! Aia ma trimisese la un cabinet de optica medicala, care avea in vitrina o foaie A4 pe care scria ingrosat NU AVEM XEROX!!
Asa ca am inceput o mica plimbarica prin zona, cautand un xerox. Si din nou bineinteles ca nu am gasit nimic. La un moment dat, trec pe langa o reprezentanta Vodafone unde erau 2 tipe inauntru. Incerc un zambet cat mai "charming" (si asta pentru ca eu nu prea stiu sa zambesc...ori ranjesc, ori rad cu hohote) bag o privire putin timida si ma duc spre una din ele. "Nu te supara, am urgent nevoie de o copie xerox, nu ma poti ajuta? Daca trebuie o platesc!" Tipa imi ia foaia, face o copie si mi-o intinde, moment care pe mine m-a bagat putin in dilema, pentru ca eu ma oferisem sa platesc, dar o copie xerox e 10-20 de bani, si ar fi fost jignitor sa ii ofer doar atat...dar inutil sa ii dau prea mult, asa ca bag mana in portofel, cu intentia sa scot 1 leu, la care tipa, la fel de zambitoare, imi zice ca nu e nevoie.(ok, recunosc, mi-a placut zambetul ei, asa ca am insistat) Facand pe gentlemanu' am insistat, la care tipa imi zice "Pai, uite, daca vrei sa te revansezi, ma scoti la un suc!" Am cam ramas cu gura cascata. Mi-a dat numarul ei de telefon, cu mentiunea sa o trec in telefon ca "fata de la vodafone", numele o sa mi-l spuna doar daca o scot in oras... :)) Deci m-a agatat o tipa, riiight on!
So, yet another proof...lumea chiar se invarte in jurul meu :))

1 comment:

shoby said...

mama....ce infatuat esti...:))
totusi ce cautai la RMN?