Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Wednesday, August 26, 2009

Pff...women...

Assprin TheBlack: bau
Assprin TheBlack: ce faci?
Vanessa .: mori
Assprin TheBlack: faci mori?
Assprin TheBlack: de vant, sau pe apa?
Vanessa .: ma enervezi
Assprin TheBlack: ce-ai?
Vanessa .: nimic
Assprin TheBlack: nu, serios! de ce esti cu curu'n sus?
Vanessa .: ca ma enervezi
Vanessa .: ce comm e ala?
Assprin TheBlack: adica?
Vanessa .: adica
Assprin TheBlack: pai in primele 5-10 randuri ai tot scris ca e ultima data cand..multe..
Assprin TheBlack: ei eu vroiam sa iti zic ca esti o ametita daca tu te crezi
Assprin TheBlack: si apoi am vazut ca te-ai deconspirat
Assprin TheBlack: ca nici tu nu crezi ce zici
Assprin TheBlack: cat despre faza cu viata iaginara..that was just funny
Vanessa .: dar si tu ai o viata imaginara
Vanessa .: toata lumea are
Vanessa .: my imaginary life is better than my real one
Assprin TheBlack: deci chiar te-a agasat commetnul ala?
Vanessa .: da
Vanessa .: normal
Vanessa .: ca niciodata nu dai un comm normal
Vanessa .: mai bine nu mai dai
Assprin TheBlack: kkt
Vanessa .: decat sa ma enervezi
Assprin TheBlack: ti-ai gasit sa imi ceri mie normal?
Assprin TheBlack: credeam ca am trecut de punctul asta...
Vanessa .: bine
Vanessa .: am trecut
Vanessa .: ti-am raspuns la comm
Vanessa .: traiasca asspirin si tot neamul lui
Assprin TheBlack: uite, le-am sters
Vanessa .: dar nu vreau sa stergi
Vanessa .: parca esti nebun
Vanessa .: nu ne intelegem
Vanessa .: deloc
Vanessa .: nu ma intelegi
Vanessa .: asta e problema ta
Assprin TheBlack: imi provoci o durede de cap...
Assprin TheBlack: nu
Assprin TheBlack: ca nici tu nu ma intelegi pe mine
Assprin TheBlack: deci e problema amandurora
Vanessa .: bine
Vanessa .: ne despartim
Assprin TheBlack: ok
Vanessa .: pa!
Assprin TheBlack: uuum
Assprin TheBlack: sa-ti iei hainele de la mine
Assprin TheBlack: si pantofii
Assprin TheBlack: bleh
Vanessa .: si tu boxerii
Assprin TheBlack: poti sa ii pastrezi
Assprin TheBlack: am vreo 20 de perechi
Vanessa .: si prajiturile pe care le-a facut maica-ta si stau la mine in frigider de 3 ani
Assprin TheBlack: noh...pai alea mai tre sa stea inca 3 ani ca sa fie bune de mancat. mai tine-le
Vanessa .: gata
Vanessa .: plec in calatorie
Vanessa .: departe de tine
Assprin TheBlack: cu ce bani?
Vanessa .: cu ai tai. ti-ai lasat cardul la mine
Assprin TheBlack: l-am lasat la tine pentru ca e gol
Vanessa .: nu e adevarat. si chiar daca e asa, pot face imprumut pe numele tau
Assprin TheBlack: oricum e bine de stiut ca am suficienti bani cat sa pleci tu in calatorie
Assprin TheBlack: imi iau placa de surf
Assprin TheBlack: si ma dau in cada
Assprin TheBlack: si o sa sun la banca, sa le zic ca mi-a furat o psihopata cardul
Assprin TheBlack: nah!
Vanessa .: pacat. credeam ca ma iubesti. sau ca m-ai iubit. si pt anii aia de suferinta merit o vacanta
Vanessa .: pe banii tai
Assprin TheBlack: esti incoerenta
Assprin TheBlack: si ilogica, ca de obiei
Assprin TheBlack: obicei*
Vanessa .: si tu esti un prost. pt ca nu intelgi nimic
Assprin TheBlack: i love it when you talk dirty to me!!
Vanessa .: plec
Vanessa .: pa
Vanessa .: adio
Vanessa .: e ultimul adio
Assprin TheBlack: iara?
Assprin TheBlack: parca au mai fost vreo 2 pana acum
Vanessa .: normal
Assprin TheBlack: esti indecisa
Vanessa . is typing a message.
Vanessa .: pa
Vanessa . has signed out. (26.08.2009 14:55)

Assprin TheBlack: e ultima data cand imi zici pa?

3 comments:

Vanessa. said...

Nu pot sa cred ca ai postat asta!:)))
Nu esti normal!!!!
ATENTIE!!!! Tipul ala despre care scriu eu pe blog nu e Aspirinul!!!!! Jesus! Asta o sa se inteleaga acum!
=)))

Assprin said...

maimuto!

shoby said...

asta nu se face..:P