Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Tuesday, August 25, 2009

E ultima data!


E ultima data cand mai spun asta! E ultima data cand mai scriu despre tine! E ultima data cand mai mananc ciocolata! E ultima data cand mai beau! E ultima tigara! E ultima data cand intru in sesiune fara sa invat! E ultima data cand iti raspund la telefon! E ultimul sarut, ultima imbratisare, ultima cearta, ultimul adio! E ultima oara cand intarziu! E ultima data cand uit sa imi sun prietenii! E ultima data cand uit zile de nastere! E ultima oara cand viata mea imaginara bate viata reala! E ultima, ultima si iar ultima...
De cate ori am zis "e ultima data"! Ori nu stiu eu sa ma tin de promisiunile pe care mi le fac mie sau celor din jur, ori Universul comploteaza impotriva mea si se intampla ceva ce determina "ultima data" sa nu fie chiar ultima.
Probabil o sa mai treaca X ani si eu tot despre tine voi scrie. Sau, in fine, despre ce a fost si eu nu am inteles niciodata. Clar voi mai manca ciocolata. Niciodata nu va fi ultima data cand voi bea. Ultima tigara nu va fi fumata prea curand. In sesiune am sa intru si fara sa invat. Am sa iti raspund mereu la telefon. Ultimul sarut, ultima imbratisare, ultima cearta si ultimul adio nu vor fi niciodata ultimele. Voi intarzia toata viata. Tot voi uita sa imi sun prietenii. De zilele de nastere, nu mai vorbesc. O sa visez cu ochii deschisi in continuare, pt ca viata mea imaginara este extraordinara si rareori ii da ocazia vietii reale de a ma surprinde.
De cele mai multe ori spun "e ultima oara", nu pentru a-mi incalca promisiunile, ci pentru a avea o stare fugitiva de control.
Si ia uite, tocmai m-ai sunat. Cu siguranta nu a fost ultima cearta!
E ultima data cand mai spun "e ultima data"!

3 comments:

Assprin said...
This comment has been removed by the author.
Vanessa. said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Assprin said...
This comment has been removed by the author.