Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Thursday, August 20, 2009

Media aritmetica

De x ani ma chinui cu tine. De x ani te iubesc, te urasc si te iubesc din nou. De x ani rad. Si tot de atunci plang. Am invatat sa te accept. Sa imi placa ce nu imi placea. Sa te vad frumos atunci cand esti urat. Sa nu ma mai surprinda nimic din ce faci sau zici. Imi place atunci cand zambesti. Asta mi-a placut mereu la tine. Ah, si faptul ca orice s-ar intampla, daca eu rad, razi si tu. Si dupa cum ar spune Alexandru Andries:"Eu te vreau mereu/ In coltisorul meu". Si acum te am. Dupa ce am trecut prin atatea si m-am chinuit sa te fac sa ma iubesti din nou, tu chiar ma iubesti. Si ma vrei asa cum nu m-ai vrut inainte cand erai doar indragostit. Acum tu ma iubesti. Si parca eu nu te mai iubesc asa cum te iubeam atunci, cand tu nu ma iubeai. Am fost un moft pt tine. Am fost tipa aia pe care ai placut-o atunci cand isi facea unghiile, asculta punk-ul ei prost si pe care ai asteptat-o o saptamana sa te bage in seama. Si dupa ce te-am observat, m-ai prins. Si m-ai invartit cum ai vrut tu. Stiu ca ai fost indragostit de mine. Si eu am fost indragostita de tine. Dar eu te-am si iubit apoi. Tu nu. Si cat mi-am dorit sa ma iubesti asa cum te iubeam eu! Ce am simtit pt tine atunci cand era tacere nu o sa mai simt niciodata. Cum te-am iubit atunci, nu o sa te mai iubesc niciodata.
Dupa atata timp, e randul tau sa ma iubesti si sa te invart eu cum vreau. Sa vezi si tu cum e sa iubesti un orb. Un surd. Acum tu esti moftul meu. Acum eu te am asa cum m-ai avut tu. Acum eu trag sforile. Ce credeai tu, marioneta zambitoare, ca te voi iubi mereu? Te-ai inselat. Si nu, nu ma intelege gresit, nu ma razbun. Inca te iubesc, dar nu ca inainte. Acum tu ma iubesti mai mult. Si stii asta. Si te enerveaza. Si ripostezi. Si incerci sa ma ranesti. Dar nu mai poti si te enervezi si mai tare. Parca ai vrea sa ma obligi sa te iubesc ca inainte.
Acum am totul. Tu lipseai, dar acum te am si pe tine. Si parca nu mai vreau sa am totul. Nu te mai vreau mereu, in coltisorul meu. Daca nu ne luptam, daca nu ne ranim, daca nu sufar, nu mai vreau sa am totul. Tu erai sarea si piperul meu. Inima ta bate acum in acelasi timp cu inima mea. Pana acum avea 3-4 batai in plus. Ai fost mereu cu 3-4 pasi inaintea mea. Acum suntem pe acelasi drum, avem acelasi numar de batai ale inimii. Nu-mi place! Vreau sa plang, sa rad, sa te iubesc si sa te urasc. Si sa te iubesc iar. Inotam in ape linistite. Prea linistite pt noi. Hai la mare. Hai in valuri. Fa un pas inainte. Intrece-ma. Lupta-te. Nu ma lasa sa castig. Iubeste-ma, dar iubeste-ma in stilul tau. Zambeste-mi. Ia-mi sforile din mana sau taie-le. Hai sa fim cei care eram.
Te iubesc, fraiere, dar da-mi media aritmetica dintre tot si nimic.

P.P.S.: Azi e ziua mea! Am facut 20 de ani!

P.S: Le multumesc prietenilor mei pt ca imi fac viata frumoasa: Ioa( www.ioana-true.blogspot.com ), Ralu(fanul nr 1 al blogului nostru), Oana (cea mai talentata scriitoare), Ramo(pt ca ma considera cea mai fetita dintre fetite- http://noriinsange.blogspot.com/ ), membrilor blogului- Ioana si Asspirinul- si mai sunt atatia, dar ii vom mentiona cu alta ocazie.
XOXO

8 comments:

Ralu ® said...

multumim, te iubim mult de tot !! :X

Assprin said...

ce s-a razvratit Vanessa! parca te si vad scuturand din cap nervoasa, pufaind din nari. You are the man :P
daar..dupa cum bine sti, rolul meu aici (pe langa ala de a face lumea sa se invarta in jurul meu) este de a mai scutura putin fericirea din cei ce au prea multa! asa ca o sa iti auc aminte pentru a nu stiu cata oara...ESTI BLANA! de ce? pai simplu: p.p.s vine dupa p.s (ordinea logica a lucrurilor...post-scriptum/post-post scriptum) ;)

Vanessa. said...

daca nu as fi gresit, nu eram eu! i have my own style on our own suspension of disbelief sau ma rog, cum se numeste mai nou blogul. Mircea/ Asspirinule, multumesc ca esti atent la detalii. Doar de'aia esti boss-ul nostru:))
Cu toate acestea, voi continua sa numar gresit. Doar o fac cu stil!

Assprin said...

you are "blana" and you shall forever be "blana" and "blana" shall be your name!

Ioana said...

ce frumos ai scris Pepenash ! Sunt mandra de tine , si ma simt onorata ca ai mentionat si numele meu de fana minora( mai am mai putin de 3 luni pan la 18 ani , deci nu sunt asa ratata)

always and forever xoxo Ioana :*

Ioana said...

ce frumos ai scris Pepenash ! Sunt mandra de tine , si ma simt onorata ca ai mentionat si numele meu de fana minora( mai am mai putin de 3 luni pan la 18 ani , deci nu sunt asa ratata)

always and forever xoxo Ioana :*

Ioana said...

ce frumos ai scris Pepenash ! Sunt mandra de tine , si ma simt onorata ca ai mentionat si numele meu de fana minora( mai am mai putin de 3 luni pan la 18 ani , deci nu sunt asa ratata)

always and forever xoxo Ioana :*

Assprin said...

Ioana, my dear, you have an obsession! :)) Ai violat butonul de "publish your comment"?