Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Tuesday, July 28, 2009

Pentru Mircea.



De ce e Mircea dubios?
1. Pt ca are o boala care incepe cu "schi".
2. Pt ca "dubios" se afla in dex doar pt a-l descrie pe el.
3. Pt ca merge pe munte mai des decat iese in oras.
4. Pt ca e hardcore si asculta rock sinistru, dar ii plac pitzipoancele.
5. Pt ca are o "tzoacla" pe care o iubeste mai mult decat pe maica-sa.
6. Pt ca a avut pleata.
7. Pt ca ma uraste, desi traim intr-o lume in care toata lumea ma iubeste.
8. Pt ca are rabdare sa imi asculte dramele, ma agreseaza fizic, ma impinge, ma face "naspa" de vreo 3 ani, ma face zilnic "blana", "ametita", "tuta"(atunci cand il scot din sarite)si pt ca in albumul din liceu mi-a scris sa ii fac un sandwich.
9. Pt ca imi povesteste viata lui dubioasa.
10. Pt ca o tipa l-a parasit pt alta tipa:)). Sorry Mircea, nu ma puteam abtine.
11. Pt ca desi are tulburari grave de personalitate si isi spune Aspirinul, deep down e kind(te-am expus, animalule!)
11. Pt ca i-a luat cam mult timp sa isi dea seama ca o iubeste pe EA, dar macar recunoaste ca o iubeste. Sa vedem cat o sa tina si asta.
12. Pt ca mi-a adus de pe munte o floare de colt(112-in caz de reclamatie)
13. Pt ca e un romantic incurabil(recunasote!), in ciuda tuturor relatiilor esuate. Si pt ca azi, cand i-am spus ca nu cred in dragoste s-a uitat socat la mine.

Si ma opresc la 13 lucruri care te fac dubios, ca sa fie un nr special! Not!

Melodia pt tine- stiu ca iti place atat de mult!Ahahahaha:)))

1 comment:

Assprin said...

Ok...deci poza aia ma oripileaza...tind sa cred ca e ceva facut in photoshop, ca sa semene cu mine...acum arat mai sexos (sunt un mic Adonis...cu cateva kile in plus). Cat despre melodie...aia iti palce tie, ametit-o...nu mie!
Dar trebuie sa recunosc ca ai fost funny...
Si totusi..poza aia...ma sperie cum te sperie pe tine avatarul meu...




EDIT: bha cat de blana eeestiiii :)) galgai de ras!!!! =)) ia mai numara odata motivele!
si da..sunt un romantic incurabil..."recunaosc"