Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Thursday, July 16, 2009

Continuam leapsa

1) Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând:
"-Fireste, zise el. Nu mi-as fi facut decat ddatoria"

2) Fără să verificaţi, cât e ora?
11.30 am

3) Verificaţi:
11.17 am

4) Cum sunteţi îmbrăcat?
un prosop(tocmai am iesit de la dus)

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Race to witch mountain

6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
Tarnacoapele muncitorilor din fata blocului...

7) Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Azi-dimineata, am iesit sa alerg.

8) Aţi visat ieri noapte?
Habar nu am!

9) Când aţi râs ultima dată?
Cred ca aseara, dar nu stiu sigur.

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
Un calendar.

11) Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
Un dulap in care sa-si tina Vanessa pantofii... :P glumeam...Cred ca mi-as lua o casa, undeva departe.

12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
The hangover

13) Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Nup, doar crengi, frunze si noroi.

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Intrebarea asta nu trebuia lasata la sfarsit?

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
Vreau un Kangal pe post de animal de companie. (daca nu stii ce-i un Kangal, google it!)

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
Habar nu am...

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de un băiat?
Allan

18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Da!

19) Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe Porţile Raiului?
Grab a beer and make yourself comfortable.

20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afară de politică, ce aţi schimba?
Sincer...nu stiu.

21) Vă place să dansaţi?
Nu sunt un mare fan..nu.

22) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Propun o invitatie deschisa. Oricine vrea si poate. Cu conditia sa ne trimita si noua link-ul;)

1 comment:

copilu rebel said...

http://fructele-maniei.blogspot.com/2009/08/leapsa-amsterdams.html

hehe :D link :P