Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Tuesday, July 28, 2009

Ce-am fost si ce-am ajuns :Teenagers today !

Probabil toti am trecut prin momentele in care mama /tata/bunica/strabunica si alte rude plictisitoare de care nici nu stii incep povesti gen:"Cand eram eu de varsta ta, nu stiam ce sunt acelea cluburi , sau baruri nicidecum alcool sau tigari , stateam in casa si ne uitam la Veronica se intoarce".Dar daca stam sa ne gandim , cred ca ei aveau de 10000000... de ori mai multa satisfactie si fericire in inimioara decat "ciupercutzele"(cum le-ash numi eu) de azi.Samanta acestei specii incepe sa se dezvolte pe la 15 ani , cand , in cazul sexului masculin descopera scandura(in limbajul cotidian este cunoscuta sub numele de skateboard) care se poarta impreuna cu niste nave spatiale(aka shoesi, sigur ati avut si voi cel putin o pereche in viata voastra) .Acestia se cred buricul pamantului , ca vai ei pot sa invarta o scandura in aer ca un OZN ,pentru a atrage sexul feminin cunoscut sub denumirea de "fane".Aceste feline in cautare de atentie , se gatesc cu fel de fel de bratari confectionate din atza de la haine , sau vreun cablu USB , in speranta ca vreun baiat cu scandura(in caz ca nu stii , skater) pentru a fi cat mai "cool,urban,blana,pizda" si ce cuvinte mai exista ca sa fie in ton cu baietii lor cu scanduri pe care ii vad ca pe un al doilea Dumnezeu.Ah si normal trebuie sa poarte si ele shoesi , ca altfel nu sunt pe trend (deci daca n-ai shoesi, sau cel putin un tricou din vreun skateshop, respiri oxigen degeaba).Si stati asta e la 15 ani...n-am ajuns la 16!Deci , cum ar zice unii ,"Sweet sixteen" , uh uh , este varsta critica , unde hormonii urla mai tare decat un stadion de oameni la un concert U2 , si ciupercile intra in fibrilatii.Adica daca nu se intorc cel putin 3 din 5 zile acasa la ora 00:00 , fumati si betii , nu stau linistiti , daca nu pun pe hi5/facebook/myspace(si ce mai exista , ca alte nu imi vin acum in cap)poze cu tigara/berea ,nu le circula sangele cum trebuie in cap.Vb tatalui meu :"Of copii , copii, nu mai mama sa nu fii" , eh aici distractie , cand copilasi se duc la party-uri(na de aici termen cool) si se imbata precum ultimi idioti(scuzati jignirea) si se fumeaza unii pe altii , lucru care ii determina pe hormonii veseli sa treaca la treburi serioase(nu cred ca e nevoie sa mentionez la ce ma refer,hai ca deja v-ati gandit , sunt sigura), si uite asa te trezesti cu burta cat o minge de baschet in luna mai(va compatimesc copile cu paru oxigenat si mintea mai mica decat un bob de fasole).Ce pot spune,dezgustator de-a dreptul, sa ajungi sa te intrebe copilul tau :"Mami , eu cum am venit pe lume?",R:"Ah puiule , te-am conceput la un party de dnb, si te-ai nascut cand eram la B'estfest".Sincer ash fi preferat sa ma nasc intr-un lan de secara.Cam asa arata varstele de 15-16 ani(anul 2008 spre 2009,mentionez) ,pe la 17 ani marea majoritate , se calmeaza, merg la dezintoxicare(aka incepe scoala) si incep alte afaceri dubioase(cuvantul asta e pt tine Mircea), multumesc Dumnezeule.Asa ca ciupercutzelor, sper ca nu ma urati , dar aceasta este parerea mea despre voi in mare parte , stati linistiti exista si exceptii , thank god.Asta e inca soft , sa vedeti cand vorbesc despre cocolaro/cocosani/manelari si asa mai departe.Va doresc tot binele din lume copilasi , si aveti grija sa nu confundati canepa cu hush-ul , ca va faceti de ras!Ah si un pic ps pt gagici:Nu va imbatati la chefuri unde nu cunoasteti pe nimeni , e riscu sa te trezesti cu vreo 5 boli a doua zi!

Stati linistiti, tot ce imi doresc este pace si armonie ! Xoxo :D

1 comment:

Assprin said...

Ai speriat toti "tineigiarii" care citesc bloguri! :)) Ne place, ne place! keep up the good work.

Ah, btw! cu toate ca nu-s skater si eu port shoes si tricouri luate de prin skate-shopuri, chiar daca am douaj-de-ani >:P dar presupun ca eu am voie...avand in vedere ca..sunt dubios...dupa cum constata toate co-autoarele mele...of viata...