Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Wednesday, July 29, 2009

D'ale Bucurestiului!

AZI AM FOST IN BUCURESTI! Am avut ceva treburi prin mirobolanta capitala, asa ca nu prea am avut de ales...
Bine inteles ca ziua nu putea sa inceapa bine, asa ca nenorocitul ala de tren a avut o ora intarziere,pana sa ajunga in brasov, plus ce a mai acumulat pe drum. Intarzierea ca intarzierea, dar vecinii mei de compartiment erau de cel mai inalt rang (cativa muncitori care cu siguranta ar fi fost nominalizatii la categoria "cel mai ideal Doreleee!" si cativa ciobani branzosi- a se citi "ce duhneau a branza...cea mai fina")...drumul am preferat sa mi-l petrec in picioare, pe holul vagonului, langa geamul larg deschis...noroc ca am coborat repede...
Ah, da, am uitat sa mentionez...am plecat la 6 dimineata(sau, ma rog...trebuia sa plec...in fine), ora la care soarele abia se stramba la mine si vantul inca era placut de rece. Cand am ajuns in Bucuresti, totul s-a schimbat! Caldura de cacat, aglomeratie de cacat! Drumul m-a purtat si prin parcul Izvor...unde am aflat ca azi e e ziua tricolorului...ca azi urmeaza sa inceapa pregatirile pentru dracu stie ce alegeri preliminarii, sau ce pizda mamii lor se caca ei, intre ei, unii pe altii sa faca...si ca, tot azi, urmeaza sa ne bucuram de retragerea trupelor militare din Iraq (acum, fara nicio gluma, toata stima si respectul pentru oamenii astia, care cu sau fara voia lor, lupta intr-un razboi care pe noi ca si tara nu ne priveste cu absolut nimic...dar hei...suntem membrii NATO, asa ca trebuie sa fim baietei cuminti si sa mancam frumusel tot cacatul care ni-l servesc americanii)...In concluzie, BIG DaY today! Si cum ma invarteam eu pe acolo, in cautarea timpului pierdut, ma abordeaza o domnisoara, care sa tot fi avut vreo 16 anisori, si ma intreba daca nu vreau sa ma ajute sa ma revigorez putin! Am ramas copac! Ce vrea lighioana asta de parc de la mine? Ca mai apoi sa imi explice ca nush ce ilustru preamarit preabinevoitoru edil bucurestean ofera tuturor celor care trec prin parc, nemaipomenita onoare de a se racori cu un pahar de apa...rece. Ah! deci vrei sa imi oferi un pahar de apa! Nu mi-ar strica, ma gandeam eu...si-asa e cald ca naiba afara, si e abia 11 juma'. O urmez pe "salvatoarea" mea si am putin timp sa o studiez. Cred ca era unul din exemplarele despre care povestea Ioana putin mai jos...Par in 3 culori, aparent tuns cu o bucata de bordura, shoes decolorati cu sireturi asortate cu parul, si 2 picioruse care de la departare pareau niste paranteze...In fine...calauza mea se opreste in fata unui cort mare si alb...pe care scria IZVORUL MINUNILOR! bbabbabiibaaaaaa-bam-bam-bam-bam-bam! Intru inauntru (recunosc! sperand sa o gasesc pe printesa de gheata, gata sa imi intinda o halba de bere, rece!) si dau de un strut(a se citi: pusti emo, cu par vopsit cu crema de ghete a bunicii...si tuns in acelasi stil urban trendy bordura style). Imi intinde asta un pahar de apa si imi zice ca nu e prea rece, ca inca nu le-a legat frigiderul la curent, dar ca e buna. Nu stiu cati dintre voi beti Izvorul minunilor...dar singura minune e ca apa aia inca se mai vinde! Tin minte ca aveam 6-7 ani si ma trimitea unchi-miu dupa sifon, la "Marton"...bag mana in foc ca era mai bun decat ce vand astia, gata imbuteliat. Oameni buni! wake up! nu exista niciun izvor al minunilor...si probabil daca ar exista, si-ar "spala" toti cocalarii gonoreea si lacto-bacilu' in el...deci nu ati vrea sa beti asa ceva!!!
Si dupa ce am avut filmuletul asta, i-am zis strutului ca o sa caut o cismea, i-am dat apa inapoi...si m-am dus spre Romana...unde stiam ca o sa gasesc totusi, o bere rece!
...Altfel...trafic greu, caldura mare...oameni prosti, fete urate...fete frumoase...fete foarte frumoase...decoltee, fuste scurte, minti la fel de scurte, moldoveni, turisti imbecili...si eu pe acolo, intrebandu-ma "da' de ce?"

3 comments:

Ioana said...

Eu ti-am zis ca , acesti copii kamikatze is peste tot ! Probabil fata ti-a oferit apa , ca te-a vazut mai insetat asa de fel , si a vrut sa te revigoreze ! :))

Xoxo :)

esti blanaaaaaaaaaaaaaaa!

Assprin said...

>:P

...si e kamikaze, nu kamikatze >:P

Ioana said...

sunt o inculta , recunosc !