Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Saturday, February 7, 2009

Things i want to do before i die...

mda...10 lucruri pe care vreau sa le fac inainte sa mor...desi cred ca mai e ceva pana o voi face... am multe planuri de viitor... so...
1. vreau sa cuceresc K2-ul
2. sa conduc propriu-mi Harley
3. sa ajung alpinist si ghid montan
4. sa am un land rover defender :D...ma multumesc si cu un volvo
5. sa termin facultatea :))
6. sa compun o piesa geniala
7. sa-mi public un volum de poezii
8. sa fac copii
9. sa vad Egiptul (lista e mai lunga, dar incerc sa fiu rezonabila...)
10. sa fiu tot restul vietii macar pe jumatate la fel de fericita pe cat am fost in liceu, langa prietenii si colegii mei

cam astea sunt...mai sunt si chestiile post-mortem..dar asta e alta poveste...



>Catharsis<

1 comment:

Dissolved Girl said...

isn't it ironic that tomorrow you might just die and won't get even a glimpse of this so-called taste of life?