Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Thursday, February 19, 2009

sesiune=haos intelectual...

ieri a fost miercuri...am avut examen...azi e joi...si imi invat(asa se zvoneste...) pentru examenul de maine...Doamne! lunga a mai fost sesiunea asta nenorocita...am zis ca nu are sfarsit...un abis fara fund...tot cazi...si cazi...si te intrebi...cat poti sa tot cazi asa in gol...ce de puncte de suspensie...atat de haotice sa-mi fie gandurile? incat sa nu pot reprezenta nimic decat prin puncte de suspensie?
pentru ce atatea examene? pentru ce? la ce ma va ajuta alofonemul si alomorfemul cand il predau pe Blaga? sau pe oricine altcineva? Of...simt ca o iau razna...prea multe/multa materii/materie...
imi introduc pixul
in gaurile din agenda...
rascolesc in pagini albe
materie cenusie

titluri mari
cifre multe si citate
idei mici de la oameni mari
idei mari pentru oameni mici

imi scot pixul..
in gaurile din agenda
rascolesc materie alba...

noroc ca maine-i vineri...si cele 13 obstacole au trecut...

No comments: