Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Thursday, February 26, 2009

2 A.M.

e 2 dimineata si eu nu dorm...de fapt, noi nu dormim, nici eu nici Cornel, al meu coleg de camera, si nici amicu' Alex, colegul de la Suceava, care se simte al naibii de rau, aparent are crampe la stomac, da' nu durerile alea amarate pe care le avem toti cand suntem constipati sau mai stiu eu ce cacat. nu! el nu poate sa vorbeasca de durere...si ce facem in cazuri d'astea? sunam serviciul de ambulanta...care aparent e in pauza de masa, pauza de somn, ziua/noaptea lor libera, sau ce pizda mamii lor fac ei, ca de o ora si 45 de minute tot asteptam si tot sunam, dar aparent ambulanta are lucruri mai importante de facut decat sa-si vada de treaba. Ultima oara cand am sunat mi-au zis ca ambulanta nici nu plecase inca...dupa o ora si jumatate! ce cacat, doar suntem in bucuresti si nu au destule salvari ca sa acopere ditamai cacatul de oras, plin de dobitoci si imbecili, printre care se numara si doamnele centraliste de la 112 si serviciul de ambulanta, care probabil ca stau cu degetelul in fundulet, de mult ce au de munca! Fumos, da-va drecu'!
nu va doresc decat un singur lucru, dragi angajati care va faceti treaba cu curul: atunci cand veti avea nevoie de o salvare, sa va vina asa cum ne-ati trimis-o noua acum!

1 comment:

Anonymous said...

Oare cand o sa acordam atentia cuvenita sanatatii si protectiei sociale?! E absurd cum pot unii sa se joace cu viata altora...Sa fii angajat in domeniul sanitar nu e un job, e o responsabilitate enorma in primul rand!