Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Monday, January 5, 2009

suspension of disbelief

sunt sigur ca cei mai multi nu stiti ce inseamna cu adevarat "Suspension of disbelief", iar eu nu am de gand sa stau sa va explic, daca va intereseaza cu adevarat, Google it!
tot ceea ce mi-a trecut prin cap in ultimele 3 secunde, in ultimele 3 ore, in ultimele 3 zile, nu e decat un suspension of disbelief (termenul nu are un echivalent exact in romana, asa ca o sa raman la varianta in engleza)...am renuntat la realitatea impusa de ziua de zi cu zi, doar pt a crea o realitate paralela, o realitate care sa imi convina mie..realitatea pe care poate mi-o doresc...acea realitate pe care incerc sa mi-o impun fara a ma folosi de ratiune, si zic incerc, pentru ca pana acum nu am reusit. nu am reusit sa ma dezlipesc de acel show al ratiunii. urasc faptul ca nu pot sa nu ma gandesc la fiecare mic detaliu, la fiecare mic cacat care ar putea sa mearga prost...sunt constient ca vreau o utopie, dar nu de asta am nevoie...
stiu ca nimic din ce scriu acum nu prea are sens pentru multi dintre cei care citesc, poate ca asa e mai bine, oricum, asta nu are importanta...
revenind la acest daydream...cineva mi-a spus ca lucrurile nu trebuie sa fie neaparat rationale, si sunt de acord cu asta in anumite privinte, dar parca prefer sa imi calculez fiecare pas, fiecare gand, fiecare vorba pe care o scot, pentru ceea ce stiu eu si nu stii tu(acel cineva de care ziceam cateva randuri mai sus) e ca in momentul asta nu imi permit sa nu fiu rational, nu imi permit sa dezlantui acel haos de sentimente care ma macina acum si pe care ma chinui sa il transform in ordine (si din fericire, zi de zi e un pas inainte, la capitolul asta. si totusi nu mai am rabdare...vreau sa ma ridic si sa urlu tot ceea ce am de zis, fara ca lucrurile sa ia o intorsatura cel putin nefavorabila, nu numai pt mine...
cu toate ca in linii mari am ramas aceeasi persoana, acelasi tip care o sa iti strice tie buna dispozitie, care o sa iti traga o plama si o sa iti reaminteasca ca esti de cacat! si o sa o fac doar ca sa iti stric tie ziua si sa ma binedispun eu! dar nu mai sunt acelasi animal condus de instinct si de placere..so..da..acum ratiunea primeaza!
fuck it...continui alta data...acum imi vine sa urlu, sa las totul balta si sa ma culc...

No comments: