Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Wednesday, January 28, 2009

febra mare, raceala... (asta nu-i o poezie-decat daca vrei tu sa fie)

Diminetile imi sunt antipatice...
Diminetile sunt antipatic...
Ragusit, ciufulit, morocanos,
Vocea ta imi scrijeleste timpanul
Si stinge dracului lumina,
Inchide naibii geamul!
Mi-ai pregatit micul dejun?
Esti o dulce! Sa-l manci tu!
Mie fa-mi un ceai, da-i o lamuie(sora cu portocala)
Si apoi varsa-l in mine...
La pranz, patul nu ma mai vrea in el,
Parca nici tu nu ma mai vrei...
Atunci PLEACA! Da' sa nu stai mult
Ca eu am nevoie de tine :)
Zac si vad cum curge timpul...
Exact cum imi curge mie nasul...
Incet si enervant...
De cateva zile incoace, fac si sport:
Saritul peste masa de pranz...
Acele din gat parca imi sufla in ureche
"Lasa fripturica, ia supica"
@#%$&^%%&^*(*)()()()@#$%$^%&*^
(Assprin swears like a truck driver)
Incet s-a lasat si seara...
Vai, draga mea, te-ai intors?
Te-as iubi...daca mi-ai face inca un ceai!
Iar tu ma saruti pe frunte si-mi zici ca ard...
Buna mea prietena s-a intors!
Febra! Doamne, groaznic!( hihihi)
Acum patul ma cheama din nou la el
Tu ai disparut (unde dracu mi-e ceaiul?)
Si brusc mi-e frig (sau cald?? wtf?)
Sunt inconjurat de o blasfemie de culori,
Vad un curcubeu de sunete,
Vara si iarna se succed din 3 in 3 minute...
Imi fierb creierii
Si tu nu mai vii cu ceaiul ala nenorocit!
Pastile,siropuri, prafuri si alte cacaturi
Toate este prieteni,
Toate chem la mine
Si toate vine...
Numai tu cu ceaiul ala nu mai vii odata...

No comments: