Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Wednesday, January 21, 2009

Cacarea de la miezul noptii...

Rupt de oboseala, racit ca dracu', mai acru si mai amar ca de obicei,trist si nervos, m-am pus in pat sa ma culc. cred ca era vreo 11 si ceva cand deja dormeam bustean...bineinteles ca nu se putea sa mearga totul asa de bine pe cum parea...nici bine nu s-a facut ora 12 juma' cand gongul din subconstientul meu incepe sa urle si sa fremete, dandu-mi de inteles ca bestia din mine trebuie sa-si satisfaca nevoile (mai simplu si pe scurt, trebuia sa dau o tura pe la buda). smulg hartia igienica din dulap si in boxeri si slapi fug ca un disperat spre toalete (ma rog...e foarte mult spus toalete..sunt niste bude turcesti din care te astepti tot timpul sa iasa o mana demonica, cu degete incovoiate si buboase, gata sa te prinda de..orice si sa te traga cu ea in buda...) in fine, ignorati ultima imagine; continuam...cum ziceam, o iau la fuga in boxeri si slapi spre buda, ajung acolo si..incep sa ma bucur de moment...cand brusc imi dau seama ca e 12 noaptea, e frig de mori, eu sunt in boxeri si am febra...so fuck it..mintea incepe sa imi fuga spre locuri mai frumoase si ceva mai indepartate...
Dar am fost trezit din visare de vocea cuiva care, la fel ca si mine, avea treburi mai mari decat somnul, la ora 12 noaptea (frate..cacarea asta de la miezul noptii..zici ca e rapidul de ora 3! toata lumea se chinuie sa il prinda)...
"Cristi, tu esti mah?" " Da Mirceoane!(don't fucking ask!!!!) ce dracu faci mah? si pe tine te striga?"
Si in timp ce ne chinuiam noi acolo sa facem loc pentru micul dejun, incepem o discuie foarte filozofica despre...nimeni altul decat proaspatul presedinte al SUA, Bamack Hussein Orama (pitzi, for the fun of it, do not try to correct me). si incepe sa imi povesteasca tipul asta despre ce discurs impresionant si interesant si emotionant a putut sa tina Mr Hussein. entuziasmul lui mi-a adus aminte de ce am citit absolut din pura intamplare despre discursul lui Obamel pe blogul altcuiva. probabil ca voi, cititoarele mele fidele ( :)) va stiti voi, nu tre sa dau nume...si da, razvan si tu intrii la catogoria asta!!) stiti despre cine e vorba. din nou, avantul si entuziasmul cu care vorbea respectiva autoare despre acel discurs m-au facut curios sa vad ce a putut sa zica saracul om de-a impresionat o lume intreaga. asa ca intru pe teava (youtube) si in cateva secunde gasesc ceea ce caut. am ascultat cu rabdare pana la sfarsit notandu-mi in minte cateva tertipuri oratorice, plasate cu o agilitate atent lucrata. intr-adevar, un discurs de nota 10. frumos rostit, antrenant, bine lucrcat, bine gandit(da, am inteles, de un tip de 27 de ani...wtf difference does it make??? putea sa fie scris si de un pusti de 15 sau de un batran de 70, tot cacatul ala era). cei care ati urmarit toata chestia asta, ati observat cati negrii erau acolo? din toate clasele sociale...albii abia se vedeau, exact ca la show-urile de stand-up comedy ale negrilor, albii stau undeva in spate, la intuneric, sa para si ei tot negrii (dar noi am trecut peste chestia cu rasismul).
revenind la discursul astuia: cum ziceam, excelent mesterit discursul, cu pauzele foarte bine plasate, sa indemne publicul la aplauze, dar fara alte intreruperi inutile si fara greseli teribile de exprimare, facandu-i parca in ciuda lui Bush...dar altfel..nimic interesant in discursul lui...aceeasi demagogie inutila si transparenta: " vom lasa irakul in pace, vom da afganistanul inapoi afganilor, vom opri incalzirea globala, vom face din America o tara mai buna, toatea astea IMPREUNA, NOI, UNITI!" . ideologic vorbind, cam acelasi cacat l-au mancat ilustrul nostru Base' si Bush...si multi altii. ideile au fost altele, dar scopul acelasi: "keep the masses smiling, while the kingdom collapses!" treziti-va dracului odata...va bucurati pentru Obama de parca voi l-ati votat, de parca e presedintele vostru, nu al americanilor... acum ca americanii au un presedinte negru, lumea pare brusc un loc mai bun...bullshit! tot in bezna suntem!
it's not healthy to crap at midnight!!! back to sleep now!

No comments: