Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Thursday, January 29, 2009

se tot zice...

se zice ca de vineri va ninge (iar flescaraie....), se zice ca de maine totul va merge mai bine (mda...Zambeste maine va fi mai rau...), se zice ca in seara asta va fi senin(si afara ploua de cateva ore...), se zice ca locuim intr-un oras linistit ("jaf armat in centrul Brasovului!!!"), se zice ca lumea e un loc mai bun in ziua de azi(in comparatie cu...cand?!), se zice ca daca il alegi pe X lucrurile se vor schimba(ca de fiecare data...vorba lui Badea:fete noi, aceleasi concepte), se zice ca "Cine are carte are parte!"(de batjocura eventual...cati nu au terminat o facultate si lucreaza ca vanzatori ambulanti sau pe acolo...), se zice ca suntem liberi, nu ca pe vremea lu` raposatu`(si totusi suntem o turma), se zice ca viata merita traita(viata e oricum o obligatie...parca alegi tu daca te nasti sau nu...), se zice ca succesul e 99% transpiratie si 1% inspiratie (eu zic ca e 100% contul in banca, daca esti mascul si 100% buze goase si topi-top,daca esti fata), se zice ca "Arta este un product de lux al vietii intelectuale"(daca esti mort, poate, daca nu...asteapta-ti recomensele pe ailalta lume cand te uiti inspre Pamant si vezi cat succes ai acum...dar ce pacat ca nu te poti bucura de el...ironia-cea mai buna gluma a vietii), se zice ca "fericirea ne-o facem sau ne-o gasim fiind marginiti de noi insine oriunde ne-am afla"(fericirea o gasesti...dar daca nu ai cu ce s-o intretii...), se zice ca dragostea nu tine cont de varsta(apropo...bravo lui iri...inca e in putere...slava cerului ca e al lui...), se zice "multe"...tu mai crezi ceva?

1 comment:

Assprin said...

bleh..mie nu imi palc buzele groase si nici buzele groase care freaca cu tandrete un topi-top..imi plac alea mai finute, care stiu sa-ti sopteasca un "vrei sa iesim in seara asta?" nu sa-ti mugeasca un "du-ma la restaurant diseara"...
cat despre barbati si conturile in banca...nush...la asta nu am pricep, tot ce stiu e ca eu mai am 400 de lei pe card si ca viata e scumpa...
cat despre intrebarea retorica de la final (intrebare care nu mai e retorica pt ca tocmai i-am raspuns eu...credem ce vrem, dar nu vrem sa credem ce vedem, ne complacem, si ne lasam condusi de spiritul de turma.."da-i-nainte, nu conteaza unde mergem, important e sa ajungem!"