Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Sunday, November 9, 2008

cine suntem noi?

Hai sa stam putin si sa ne gandim, cine suntem noi? ce ne face pe noi sa fim...NOI? cat de bine stim fiecare cine si ce suntem? tu, cel/cea care citesti acum, stii cine esti? stii ce vrei de la tine? stii ce vrei de la viata? stii ce sa ceri? stii cum sa ceri? stii sa faci propriile alegeri?
Majoritatea o sa ziceti ca da! eu zic ca nu! suntem oameni, dar traim intr-o turma...sau mai bine zis o haita. o haita in care masculii si femelele alfa sunt cele mai slabe verigi din ceea ce ar trebui sa fie un lant trofic...dar noi totusi ii urmam, ii lasam pe ei sa ne decida vietile, ii lasam pe ei sa ne distruga vietile. din nou, o sa spuneti ca nu-i adevarat. poate nu este, poate asta e doar felul in care vad eu nenorocita asta de lume in care traim...dar ganditi-va cand a fost ultima oara cand ati facut exact ceea ce ati vrut, exact asa cum ati vrut? si incercati sa va raspundeti la intrebarea asta cat mai sinceri... cine suntem noi? cine sunteti voi?
Apoi faceti un mic experiment: fiti voi! nu-i mai bagati in seama pe cei care va spun cine sa fiti, cine trebuie sa fiti! daca asa nu va aveti simti mai bine, mai liberi, mai VOI, si credeti ca va era mai bine inainte...atunci v-ati irosit un minut din viata citind aceste randuri...iar eu am irosit alte 10 gandind cheastia asta...
Nu ma intelegeti gresit! nu spun ca suntem o adunatura de ipocriti care cred ca sunt proprii lor stapani, cand de fapt nu suntem decat niste marionete...nu! dar eu unul, m-am saturat sa-i aud pe altii spunadu-mi cum sa-mi traiesc eu viata...

No comments: