Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Sunday, September 6, 2009

Vama la Cerb.

Din categoria "Ce am facut in weekend" si vreau sa impartasesc!
Am fost la Cerbul de Aur pentru prima data in viata mea din 3 motive:
1. Nu am fost niciodata desi sunt brasoveanca- deci din curiozitate
2. Pt ca mereu mi-a placut Vama Veche
3. Pt ca in Brasov-sat/ Brasovville chiar nu ai ce sa faci desi e weekend

Si acum cateva poze:



Toata viata l-am iubit pe Tudor Chirila si probabil o sa il mai iubesc cativa ani de acum incolo.



"E plin de fete/Cu “fake”-uri de la Louis Vuitton
E plin de fete/Colagen si silicon
E plin de fete/Cu sufletul vandut la mall
E plin de fete/Cu bancomat in dormitor" ("E plin de fete")
Mi-a placut ca au avut pe fundal logo-ul LV. Genial!



Si cei mai importanti spectatori: NOI!



Trebuie sa recunosc ca cei de la VAMA au cele mai frumoase melodii legate de mare, vara si dragoste.

No comments: