Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Thursday, September 3, 2009

Look for the half

Bine v-am regasit din nou dragi cititori , imi cer mii de scuze ca nu am mai publicat nimic recent , dar am fost prinsa in diverse activitati specifice varstei
gen: am fost la mare, chefuri , iesiri cu fetele , si etc etc..le stiti si voi nu mai are sens sa le insir.
In acest articol m-am gandit eu asa , sa ridic urmatoarea tema : The other "half"
Pe cand eram mici copii acestea other half aparea sub forma lui Prince Charming din povestiile cu printi si zmei si alea alea de ti le zicea mama inainte sa te culci
, pe masura ce am crescut acest print a inceput incet incet sa se transforme intr-un porc.Si se spune ca in viata ne vom gasi pe acel cineva care ne va implini 100%.SI acum vine partea tare: CAm cat trebuie sa astept noi ..pentru acesta jumatate perfecta?
Cati anii lumina dureaza treaba asta?Oare nu putem sa ne comandam jumatatea pe net?Ca daca ne spovedim online, ma gandeam ca merge si asta.
Dar nu , this thing called "life or faith..or whatever you want to call it" merge pe principiul : toate la timpul lor.Recunosc ca sunt adeptata acestui principiu,
da'sa fiu sincera la un moment dat imi dau gloante in frunte ca am senzatia ca sunt luata drept fraiera.
Dar hai sa o privim din alt unghi, daca cineva acolo , afara in lumea asta ,se gandeste seara inainte sa se culce: Oare maine imi voi gasi jumatate
De ce acest lucru nu poate fi ca mersul dupa paine?Pai daca ar fi asa de simplu...viata n-ar mai avea sens.Cautarea jumatatii este un drum lung , palpitant, care trebuie parcurs cu multa rabdare si optimism ,
este un drum pe care trebuie sa te astepti la orice , si la lovituri , si la caderi in gropi, si asa mai departe , la finalul careia intotdeauna te vei alege cu un happy ending ( cam 99 la suta din cazuri).
Eu una nu mi-am gasit aceea jumatate ..poate eventual langa o sticla de tequila din cand in cand...so go find your half and enjoy!

Xoxo :)

No comments: