Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Friday, June 19, 2009

Now, the summer begins!


moby FLOWER
Asculta mai multe audio Muzica


Gata cu sesiunea, gata cu examenele...pentru moment! desi anul universitar s-a incheiat, eu nu am reusit sa ii pun punct asa cum as fi vrut..adica am cateva restante, care o sa ma bantuie in toamna, dar le luam noi si pe alea! pana una-alta, incerc sa imi stabilesc niste prioritati pentru vara asta...si aparent ma trezesc in fata unui zid! sunt atatea lucruri de facut, sunt atatea locuri de vazut...si bineinteles, trebuie sa imi gasesc si un loc de munca, ceva sezonier! oricat de mult incerc nu reusesc sa imi fac un plan calumea, care sa imi rezolve miraculos toate problemele (asta e unul din momentelea alea cand mintea mea o ia complet SF, si imi doresc enorm sa fi avut o clona :-> )
Imi e dor de casa, dar parca nu as vrea sa plec asa de repede din bucuresti...pentru ca plecand din bucuresti imi anulez cam taote sansele de a fi cu "ea"...bineinteles ca o sa o gasesc aici si la toamna...dar s-ar putea sa o gasesc alaturi de "sex-simbolul" grupei...stiu..stiu..asta imi treca si mie prin cap: CUM DE NU SUNT EU ALA? :))
In fine...bullshit aside...vreau sa plec pe munte, Parangul Mare, cateva zile cu cortul, si am invitat-o si pe ea...sunt curios daca vine!
Whatever will it be, this summer, the Assprin turns 20, so let's have a fucking blast!!!

No comments: