Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Wednesday, April 8, 2009

Rate the pic'

Ideea e foarte simpla: noi postam poze, voi dati note. Pozele pot fi de orice natura, atata timp cat ele contin si aportul celui care le-a postat. Notele pot fi intre 1 si 10. BTW!! POSTATI COMMENTURILE CU TOT CU SEMNATURA! :P
Incep eu:


Hentai_by_Assprin







Red_by Sleep to Dream
Si pt ca ideea e sa fim cat mai originali, am ales o poza care ma reprezinta.






Random_Scenery_by_Assprin











Dystopian_sunrise_by_UnAnonim




Surrounded_by_Night_by_Assprin




Urban_by Sleep to Dream






The City_by Sleep to Dream

13 comments:

Ralu ® said...

i like it....ti se potriveste, dar eu trebuie sa ii dau un 9...mai mult nu ma lasa latura mea sensibila de pitzi :D

Ralu ® said...

stii ca imi place mult poza asta vane, e super, un 10 de la mine (sper sa nu imi dea mircea bann sau ceva :)) ), dar cred ca ar trebui sa apara pozele in posturi separate, sa isi poata exprima fiecare parerea doar la poza respectiva. zic si eu :)

Anonymous said...

8 si 9 pam pam

Assprin said...

care esti bah anonimule?:)) arata-te!

th_razor said...

10 pentru Sleep to Dream am si eu poza :P

Vanessa. said...

e tavi, ma mufa! si ti-e ciuda ca eu am primit note mai mari decat tine\:d/

FlowerPower said...

nota de plata din vogue de maine pentru sleep to dream:))...nu serios....10 cu plus si felicitari!si-o bulina rosie de pus in piept!

Assprin said...

ideea era sa se dea note pentru toate pozele :)) indiferent de nota!

Vanessa. said...

mufa! mori!!!!!

Anonymous said...

9 hentai by assprin
8 red by sleep to dream
10 random scenery by assprin


Dj Mosquino

Pooh said...

10 pentru Dystopian_sunrise ;;)

Tavi said...

merci ca ma dai in gat vane! uhuuu!>:P:))
asa, urmatoarele: r.s. 7, d.s. 8

Vanessa. said...

Si eu vreau sa dau note.
Hentai-8
Random Scenery-9
Dystopian sunrise-10
Surrounded by Night-9