Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Tuesday, April 14, 2009

Astenii




Sa-i zicem astenie de primavara acestei stari de cacat cu care ma trezesc si culc de cateva zile incoace. Nu imi sta mintea la nimic, nici la facultate, nici la munca, nici la ea, nici macar la mancare...vreau doar sa ascult muzica! Vreau sa simt bassul cum imi preseaza creierii ca intr-o menghina, si riffurile de chitara care , haotic, imi sfredelesc timpanele. Cred ca marea mea problema e rutina. Nu o mai suport...m-am saturat sa-mi traiesc viata dupa acelasi tipar si tocmai de asta o sa imi prinda extraordinar de bine mica vacanta in Italia. O saptamana in care sa uit de tot si de toate, o saptamana in care sa nu aud de profa de finante sau de profu' de statistica, o saptamana in care sa nu trebuiasca sa ma trezesc mai devreme de 10, ca trebuie sa plec la facultate, sau sa trebuiasca sa ma culc mai devreme de 2, doar pentru ca a doua zi trebuie sa o iau de la inceput...
Partea cea mai de cacat la toata treaba asta cu asteniile..e ca nu se manifesta doar la mine, ci la mai toata lumea...asa ca zilnic se gaseste cineva care sa imi strice ziua ca e el/ea cu curul in sus...
Oh yeah..era sa uit...si ma doare capul de mor...

1 comment:

Anonymous said...

Dak tot ai o zi de kkt hai sa fie si mai cacacioasa:P(asta asa k ai adus vorba de astenii)
Am cateva intrebari pt. Assprin la care vreau sa raspunda Mircea:
De ce ma gandesc la tine?
De ce puii mei in incercarea mea jalnica de a ma ingropa in munca nu pot uita de u?
De c imi pare sa rau k m-am purtat like a bitch ultima data cand te-am vazut?
De ce imi vreau sa te sun de 1mil. de ori pe zi si totusi ma opresc de fiecare data?
De ce???????????.........................
Yo am gasit un singur raspuns,(da nu prea pot sa ma mint singura)astenie de primavara,sau mai bn zis.... Assprin de primavara...
Btw I realy need to see u.....