Powered By Blogger
tricouri urate

The Wise Ass Staff

Thursday, December 25, 2008

Craciunul, din nou...

Eram convins, pana ieri, ca anul asta craciunul o sa fie un chin, pt ca anul acesta craciunul il petrec singur(a se citi fara "ea")...uite ca e prima zi de craciun si totul e ok! am descoperit ca inca stiu sa ma distrez si sa o "ard" cu gasca, am descoperit ca inca stiu sa "not give a fuck", am descoperit ca inca mai am prieteni! acum cateva zile, cineva mi-a spus ca nu e chiar un chin sa petreci craciunul singur(and you were right, thanks for opening my eyes)..bineinteles ca nu pot sa nu ma gandesc la craciunul trecut, si sa constientizez ca orice as face anul asta, nu o sa se compare cu cel de acum un an, dar totodata mi-am dat seama ca nici nu vreeau sa existe vreo comparatie intre ele, i'll keep the good memories where they belong, and i'll make room for new memories. iar pt asta trebuie sa ii multumesc bunului meu prieten Razvan Preda,the "always there" Razvan Preda :D
Deocamdata nu a trecut craciunul, mai e putin. deocamdata nu pot sa zic: "anul asta am petrecut craciunul asa si asa cu ala si ala", vad ca, desi cand m-am intors acasa(Brasov, my home town! RULLEEEAAAAZZZZAAAA!!!) nu aveam absolut niciun plan, parea ca totul o sa fie sec si plictisitor, acum in fiecare zi se gaseste cate cineva sa ma scoata din casa si din starea asta, de zacere, care ma cuprinde dupa ca m-am indopat cu toate bunatatiile alea de craciun, unde mai pui si vinul fiert...
So..let the good times roll, and give it all, 'till we hit that brick wall :D


Christmas again!

1 comment: